Stressat hjärta

(?)


Mitt hjärta dunkar alldeles för fort idag. När jag ligger ner, när jag reser mig, när jag tänker glatt och när jag tänker oroligt. Hm. Dunk, dunk, dunk som en liten kanins hjärta. Men snart. Då går det nog i dunk...dunk...dunk...Piskande regn i ansiktet idag. Eh. uh. Mjuka kuddar. Ah. Mm. En vecka kvar!

Livet har humor. Önska dig något riktigt hårt och du får flera av samma;) Haha. Alldeles tokigt för flickan med stora beslutsångest. Nåväl. Vanor och brister är till för att förändras..? Förbättras..? We'll see. Allt. Löser. Sig. Spännande att se vad hjärtat kommer besatt'a sig omkring sedan. När allt dundunkdunk har lagt sig. Solpussar.

 

Pssst. Hur mycket gillar vi bilden? ;) Massssor.


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0