Freaky Fcking Friday

Idag hade jag velat:


a) Gått på Kårens barrensning
och hehe, rensat baren ren ;) Boo'djaah.


Eller:


b) Gått på Frimis och kikat in lammkött a lá Paradise Hotel
och inspirerats av Stureplanfröknar.



Men nä. Jules jobbar imorgon. Hon jobbar dagtid. Hon börjar 07.30. Det betyder att vakna vid 06.30.
Mumumumu =/ Ha så j*vla kul. Bah. J*kla sthlmare. Fredagar. Bah  Det är ju lördagar som gäller... Skämt åsido. Lammkött finns det ju fler av. Och minifashionistas också. Ja, hela staden är ju fylld av wannabes. Så jag klarar mig ju ;) Kompenserar med rosa bubbel och skvaller imorgon istället. Hehe. Kanske unnar mig ett lammkött eller två, mohahahaha. Ja, jag sa ju att jag var trött. lika med: humorn på topp^^ noot.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0