Välkommen

Nytt sedan de senaste klumpigheterna;

- Ett litet blåmärke dök minsann upp på vänster knä.

- Beställt nytt betaltkort efter att man fylleglatt lämnat kvar det på krogen(antagligen). Omedvetet.

- Ignorerat min Att-göra-lista minst 23 ggr.


- Rusat upp mig själv med en massa nervositet inför uni och dog hela tisdagen.

- Simmade även den dagen. och dog än en gång. Min kondition ligger nog på samma nivå som en kedjerökande, överviktig man i Texas. Och mina simrörelser i samma nivå som ett "valfritt fantasifullt djur som simmar förfärligt". Halvdan kombo om jag ska vara ärlig.

- Överlevde onsdagen och välkomsdagen på uni. Som alla andra redan hade förutspått.

- Promenerade vackert hem och funderade än en gång hur galen vinter vi har. Ja, min hjärna utvecklas mycket och ofta.

- Sjukt ohälsosamt vinsug. Längtar till fiesta a lá Elin på lördag och undrar om jag kan lura i någon busigheter till Kåren på fredag dessutom. Min lever gråter.

- Städa vare, ja.

- Tycker om det franska ordet för darling: Chéri =)

- Nollningen ikväll alltså? Freaky. Avatar ikväll alltså? not as freaky.

- Herrgud,  J a g   ä r   n u m e r a   s t u d e n t .  Det är ju helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad jag tycker om din blogg! Och jag längtar också till la fiesta :) PuZzis

2010-01-14 @ 23:31:15
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0