Resande i tankarna med glass i mungipan.

Haaaaallloj där.
Vilken go' vårdag det var idag!
Uppskattades väl.

Jag och en klasskamrat drömde oss bort och talade om resor, plugg, jobb och livet. Så tankarna här är ofokuserade as usual. Jag tycker att det är lite frusterande (okej, ni känner mig - mkt) att inte riktigt ha koll. Vill ha koll.  Men sommaren och hösten är lite eh, qué...Ni vet. Man vet varken ut eller in, man vill bara hinna andas in lite sol.

Men funderar på att söka in till något till hösten som en back-up. Men bara det, att komma på back-ups. Ujuj. Typ det jag har sneglat lite grann på (den som skriver kursbeskrivningar, oh my, get better at your work, mate) är:

Framtidens intelligenta teknik - kognitionsvetenskap 15 hp (distans)
Hihi, jag tyckte det lät lite ballt och intressant. Dock fattade jag inte exemplena på uppgifterna.
riktigt. eller typ alls. Men beskrivning lät ju spacey.

Industridesign A -  Design I 7,5 hp
En liten, liten kurs men fortfarande lite lockande.

Socialpsykologi A 30 hp
Den tyngsta av dessa tre, kan nog tolkas.
Med salstentor men med vetenskapsteori, känslor, utseendefixering etc.


Oh jag vet inte. Borde ialla fall bestämma mig till torsdag, obviously. Hehe. Sista ansökningsdagen. Jag gillar i alla fall att vara i rörelse och ha saker att göra. Hålla hjärnan igång på ett hälsosamt sätt. Jag är ju fortfarande sugen på cabin crew utbildningen också och att dra och göra en work and travel. So many wishes so little time ;) Men jaja först göra klar redovisningen tills imorgon. Det är ju bra om jag avslutar det jag börjar, haha.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0