Jag stalkar

Jag är forfarande galet trött men en aning mer glad. Står i kö för en lägenhet på plats nummer 10. Ohyeah. Vill ha. Vill ha. Ge mig! Så himla bra. inflyttning snabbt och fint kök. Promenadläge till saker och ting (ja, liten extra motion tackar jag faktiskt inte nej till ändå. Mysigt till våren, sommaren, hösten och äh, låt oss säga vintern med).  Så alla snälla själar, håll tummarna!!!! Jag ska ialla fall hålla tummarna =) Jag ska vara fettpositiv och vara sjuktjäkla tacksam och ha hopp. Det är mitt mitt mitt.

Jag är värd att ha ett eget hem att vara trygg. <3



Update; Tusan också.
Nu är jag inte nummer 10 längre.
Men det kan ju gå ändå.
DET MÅSTE GÅ ÄNDÅ.

Kommentarer
Postat av: elin

jag håller alla tummar jag har! så kan vi mysa där i vinter med raspberry tea, hihi. var är den, hur ser den ut? :) puss gos <3

2010-04-09 @ 21:55:06
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0