Pippi Långstrump

Verkar som om jag har hållt mig borta lite väl mycket härifrån. Hm, men det är ju så mycket mer skoj att läsa andras bloggar, titta på filmer, äta och retas med friends...Än att skriva om att jag jobbar. Men jag gillar det så det är bra det. Mer pass for Jules =) Dock ville jag ju fortsätta lite på det här med Oscars (lite segt efter..) och jag älskade Hugh Jackman. Han var så duktig så! *klapp klapp* Bjöd på sig själv. Och Sarah Jessica Parkers dress? Hello, fina kreation ;) Jag blev dessutom lite extra mallig då jag såg att hon bar ett armband på underarmen. Precis som jag gjorde kvällen innan. Stilikon, Julia, nästa? Hehehheh....Bra att självironi sitter där den ska. =)

Nu ska Jag på stan innan jobbet. Ciao!

Mina fina strumpor =)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0