I like to move it, move it

Jag tror jag har någon slags smygkärlek till stress.

Hehe. Suck. Jag har suttit och surfat runt lite på webben(hihi) ang. studier och sådant. Blir alldeles snurrig i huvudet. Blir så trött på att allt ska vara så krångligt och svårformulerat. Känner mig mer eller mindre tom i skallen pga. att jag inte förstå bu eller bä när det kommer till de nya reglerna 2010, olika meritpoäng, hp och CSN m.m. Ujujuj... Antar att jag måste prata med någon som har bättre koll. Eller chansa, eller kanske strunta i det helt. Hm.

Fast kruxet handlar väl egentligen om vad man vill göra in the future. Men man vill ju vara på säkra sidan innan allt det där runt 2010...Hm. Den som vet, förklara gärna ;)  Annars ska jag nog pillidutta mig i naveln eller liknande.

Hehe.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0