Zzlow n' Zzzeg.

Fika/lunch och jobba kväll står på dagsordningen so far.
Helt groggytrött. Så trött. lite yrsel, nästan. Jag försökte ialla fall lyxa till min morgon med att äta pannkakor till frukost. Dock ville jag inte stressa upp mig själv i onödan så jag köpte färdiggjorda. Big, big mistake. Vilket jag borde ha förstått. Jag drömde ju t.o.m. innan att de skulle smaka illa. Så nu är min mage lite degig och jag funderar på vem jag ska lura på de andra 5 pannkakorna..hm.. Tänka sig att jag hellre hade ätit gröt liksom. Hehe. Woho, det finns fortfarande hopp!

Tack och lov för mitt kanelkaffe.
Det är kärlek.


Bild; fr Lolitas blogg.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0