Summer

Ja, det ni. Idag åt jag cheesecake med jordgubbar och grädde. En mycket mystisk och trevlig kontrast till vintern. Komiskt. Kommer nog att kompensera detta med glögg typ imorgon.

Annars då? Just nu har Jules en liten stressmage som gör att det tar år och dar för mig att äta. Sofia, hon suckar minst hundra ggr och tittar bossigt på min tallrik/kopp/etc...Kan jag få i mig det någongång? ;) Typ. Julmysglögg hos henne i lördags. Det var suuupergott. Imorgon blir det så kallad uppesittarkväll m Bingolotto, vänner och skratt. Sedan kommer syster.

Så ska jag fixa med klapparna och sen ja, då är det J u l a f t o n.... Alltid denna chock;) Sedan är det juldagen och utgång. Föresten så är jag besviken på min gran jag klädde. Kanske pillar jag på den igen. Vem vet ;) Puss på nu.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0