Snövit gillar pepparkaksballerinor

Vet ni? Vi har lite snö. Här i vår stad. Jag har faktiskt hunnit att längta lite. Så himla fint (när det är vitt och knastrigt, inte grått och blött...hehe). Så nu sitter jag med glögg och myser. Plus att jag lyssnar om och om igen på Melissa Horn, Lisa Ekdahl och Ted gärdestad. In that kind of mood today. Provat ballerinacookies a la pepparkaka. Smakar bättre än originalet. Det ni ;)

Annars ska jag bara skänka varma tankar till olika håll. Jag har ju lyckats inspirerat ett par fina filurer med The Secret. Det känns så himla häftigt.  Bara genom att visa filmen. Det komiska är att jag själv har fortfarande lite svårt. Jag som t.o.m. läst boken. Jag oroar mig för mycket för framtiden och ser resultatet endast i vad som är nu. Och nu är inte vad som är. Det är ju det som var. Oj, det blev svårt. Men det jag tänkte förr är nu så om det jag tänker nu ska dyka upp. När sker det?

Ja, jag vet. Jag ska nog bara ta lite mer glögg och inte fundera så mycket.
Och kanske lyssna på Basement Jaxx istället. Hehe.


Jules autumn/winter 2007.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0