Personalfest och Julig monolog

Idag ska jag på Julkalas med jobbet. Och jag är sjukt nervös. Haha. Ingen aning om hur det kommer vara men det är väl bara att ge järnet (och låta bli att svepa en hel flaska av vad som finns närmast till hands med alkohol). Upptäckte just att himlen är rosa. Åh. Fint. Nervööööööös. Vad ska jag ha på mig? Ta med sig blommor, alkohol eller? Äta innan? Fly efter? Hur gör folk? ;) Fortsättning följer. (Fan, klart man vill ha fjärilar i magen. När det kommer till kärlek. Inte julfesten med jobbet. Haha. Då är det snarare oroliga fjärilar än pirriga...)

Allt kommer gå bra.

Allt är okey.
Och om inte, så är det en del av det förflutna redan imorgon.
(Och om det blev pinsamt, glömt också).
Märkts det att jag aldrig har varit på personalfest? =P

Kom i tid.


 


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0