Jag såg hjärtat <3

Var du än befinner dig - Har du en famn för mig?



Ja, jag är besatt. Varenda låt påminner en om livet och dess olika kärlekar. Vänner, familj, städer och såklart, ni vet. Det Där. Det stora. Som väcker liv i de allra kyligaste och uttorkade i ens hjärta. När man på riktigt känner blodet pumpa ett par extra varv i hjärtat i ens kropp. Jag blir en smula förvånad varje gång. Att le från själen, Att skratta från magmusklerna, att rodna om kinder och tindra i ögonen. Det är sånt jag är försiktigt med för att jag är rädd om mig. Eller snarare muren min. So silly. För det är ju det riktiga man vill känna. Känna kontakten mellan hjärna, hjärta, själ och kropp.

Puss fr tröttis J

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0