Gloria Gaynor

Iiiiihihiiihi. Idag är jag såååå trött. Men det är okey. Jag hade trevligt, trevligt igår. Pimpade upp hemmet lite m gröna ballonger, ljusslingor och swischade sedan ihop:

- Gröna drinkar a lá Brevann (smakar tuttifrutti typ).
- Grön soppa a lá sparris (Mm, yumyum).
- Pasta m. pestochampinj.paprikavitlöksås (Helt ok).
- Efterrätten blev vaniljglass kaktus/citrus sorbet i kiwisås
(Gick nog hem bäst hos folket, de små gottegrisarna).

Allt i grön anda. Sedan blev det utgång även om jag tror att det att spårat bättre hemma m mer gemenskap och skratt (men som tur var spelades det i alla fall både I will survive och Bailando så jag skakade rumpa ändå).

Gick i min säng runt halv 06. Så om jag delade säng än en gång med Obama så minns jag tyvärr inte det. Hehe. (Idag är ok att verka lite extra osammanhängande, ifall ni undrar vad jag snackar om egentligen).

Psst. Leka modeblogg; Köpte jeans idag. Vara mig själv; Firade med pizza efteråt ;)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0