Effect

Ibland tänker jag bara så långt som näsan räcker. Och ibland en aning längre. Som ni kanske har anat då och då... Idag funderade jag på, när någon gör ens dag. Man får ett kort, en kram, ett litet fint brev fr vännen eller något annat oväntat som får en att le hela dagen lång och vissa fall hela veckan lång.

Jag kom på idag att jag blir så glad när sådant händer. Jag sitter där i mina egna tankar (som den kända tjuren ni vet) och helt plötsligt kan jag le lite extra. Ja, då kom jag på, att om folk kan göra sånt för mig, då kanske jag har lyckats få en och annan själ att känna detsamma och det är ju ballt. Något jag sa eller gjorde fick en person att smälta lite extra. Coolt.

allt bara går runt och runt och vi kan påverka mer än vi tror. Och då är det bäst att göra det fint. Miljoner kramar till alla som ser detta och så slänger vi in en kram till de som inte ser detta också. Lite crazy sådär på slutet av 2009. ;) Ps. Tack ditt nattliga sms, Emelie. Kunde inte heller sova, Haha!
Hihi, Gott Nytt år föresten!



Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0