Dancing as a Queen all saturday long

 

 

Självklart var lördagen mycket, mycket bra. Självklart var det ett fantastiskt julbordbuffé med julskinka, laxpaté och rostbiff som avrundades med t.ex. saffranspannacotta och vitchokladmousse. Åh, jag skulle ha stulit med mig maten hem. Ja, ner med skinkan i väskan bara och ut på krogen. Hm, kanske inte...

Så såg jag dessa fyra showartister och de var hur duktiga som helst. Jupp. Sjungröster som var alldeles ljuvliga och deras kläder! Oh, vad jag bara ville vara en glittrig silverboll just då i mina svarta kläder. Men jag tog mig i kragen(a la svart) och följde med två glada arbetskollegor ut. Vi dansade och det var helt enkelt toppen. Kul med positiva människor. Bra Luciavaka!

Så nu ska jag lägga mig. Om man sneglar på klockan...Så verkar det ju logiskt. Kvällarna i resten av helgen har varit allt annat än logiska. Förresten var nog logiskt någon gång runt 01. Oops. Så bäst jag tipptappar till sömns. Puss.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0