Living

Åh. vad jag är trött.
Men glad.

Helt sliten men nöjd.

Jag har hängt i Göteborg och  åkt spårvagn utan att pröjsat.
Tittat på trendiga göteborgare med trevliga dialekter. Dött av hunger för att sedan le himmelskt av mättnad. Främst av allt har jag förälskat mig i Madonna. Ja, jag dog. Vilken kvinna! Åh, jag är kär. Hahaha. Hon får såklart ett eget inlägg när jag kan få ord på konserten och känslorna =)

Annars har jag varit i Stockholms skärgård och träffat kusinvitamin. Ön hette Utö och var sjukt vacker. Hon lever rövare som vanligt och lyckades få även mig att vara uppe i över 25h. Galet.


Så min förkyldning är kvar. 
Äsch. Vad gör det ;)
 Älskar att vara på resande fot.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0