Cold when it's warm

Jag har ju en tendens att bli sjuk. rätt ofta. eller snarare att det håller i sig. Men nu är det ju så att jag har lyckats undgått att bli sjuk säkert sedan sept. Jupp, jag lyckades nog hålla mig fresh även i vintras. men...
men nu. Lagom till studenten har en av mina kära vänner smittat mig med en förkylning. Så det är ganska bittert. Mest för att nu kommer den väl hålla i ett halvår. haha.
Ganska komiskt  med tanka vilken tajming det blev.
Fantiserar upp hur jag går o snyter mig stup i kvarten på studenten. haha.

väldigt komiskt.

Men den kan ju försvinna. Allt jag vet är massa vitamin C. What else can I do?


Like this a lot. schyssta färger. schysst ljus. 
schysst dress al á miu miu och schysst brud.
Alltså - schysst bild.
image17
liknande foto: http://popsugar.com/gallery/511716?page=0,1,0?sidcheck=1&idcheck=1

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0