En typiskt fika med Jules

Idag har jag fikat med Caroline och Sandra. Världens gulligaste tjejer!
 
På caféet så räknade ja ihop mina pengar så att jag äntligen skulle bli av med en massa mynt som tyngt ner min röda, fina leopard plånbok. Istället för att betala med kortet som vanligt. Minsann. Annars brukar jag uppskatta mynt. Gav mynten till karln bakom kassan, log och sa ngt i stil med:
Massa mynt..mummel...tur att det nog är jämt...Jag tror det ialla fall... haha *försöker le trevligt*

Tre sekunder sekunder:
 Så kom jag på att jag nog betalade för mkt när min oerhörta sega hjärna  väl kom igång. Hehe...Matematik är inte min starka sida.

Två timmar senare(typ):
Så har vi babblat om vänner, länder och annat bullshit och känner vi oss redo att gå vidare. Utforska butikerna och bränna fler mynt...Då slår jag så klart till muggen. Jag ser hur den faller, både Sandra och jag försöker få tag i den men misslyckas. Den faller och går sönder. Allt detta hände självklart i slowmotion. Suck.
Tur att muggen endast gick sönder i typ två delar.
Tur att den var typ tom.
Tur att de på Caféet var trevliga.
Tur att man har vant sig...

Julia   s p i l l e r / t a p p a r   jämt allt.
(Sucka dock inte om jag gör det, jag blir helt förstörd och stammar fram att det faktiskt inte var meningen...och typ FÖÖÖRLÅÅT då..)


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nawh, det har du inte berättat. det händer nog rätt ofta du. : ) no worries! kizzzzz

2008-07-12 @ 12:57:37
URL: http://fancyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha...va? not told u what?

hahahaha, rätt ofta? Att ja spiller. Ja jo de vet vi ju blink

2008-07-12 @ 14:28:14
URL: http://julesandcoffee.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0