Ibland är resan gratis



Kreta verkar fortfarande helt underbart.
Vacker miljö, god mat och härliga människor.
Man kan inte göra annat än att drömma sig bort.
Ta sig en trip i tanken.

Jag skulle sitta framför spegeln i bikinitrosor och ett vitt linne.
Jag skulle lyssna på musik som får mig att sjunga med och 
en bacardi breezer skulle kittla ljuvligt i min mun varje gång jag tog en sipp. 

En sval vindpust skulle komma från balkongen medan jag sminkar mig. Jag skulle vända mig om och le mot pojkvännen som röker på balkongen. Eller bästa vännen. Eller kanske både och. Någon som får mig glad, i alla fall. 

En skön berusning skulle sprida sig i kroppen när vi låser dörren och rör oss mot nya nattliga äventyr. Mina örhängen skulle glittra i ljuset av uteserveringarna.

Jag skulle aldrig, aldrig sluta le.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh. <3

2008-07-05 @ 17:23:18
URL: http://fancyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm. ja vet.

mys.

kärlek.



J

2008-07-06 @ 11:05:27

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0