Charing the Love pt1

Jag är ju en sån där tok(som du med, förmodligen) som sparar massa bilder på datorn. Bara för att de fastnar av någon anledning. Så, då tänkte jag, varför inte dela med mig lite till er? =)


Lindsay Lohan i Nina Ricci-klänning. Tror jag. Jag gillar bilden för att den ser så vardaglig ut med deras uttryck och trafiken i bakgrunden. Det krockar liksom med att hon har en fantastisk silvrig prinsess-klänning och håller hand med Batman. För övrigt, så bar Sarah Jessica samma klänning på någon tillställning för satc-filmen.


En del saker är ju bara så söta såatt man nästan dör lite inombords.


Den här så party. Och 80-tal. Jag tycker de flesta av oss bör våga mer färg, glitter och party.


Jag gillar Ashlee's styling. Bara så bra helt enkelt. Hallonröda brallor, leopardscarf och så svart skinnjacka. Nice.


Här gillar jag hur ljuvlig hy Pam ser ut att ha. Mjuk och väldigt jämn solbränna. En Mild bild.


Bild från Facehunter i Köpenhamn. Jag tycker hon påminner om en flygvärdinna. Som precis stigit av planet och lite jäktad men peppad på väg på nya äventyr. Hon bara råka hamna framför Tivoli, sådär i förbifarten.


Cool. Cool. Cool!
Befriande.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0