L'Ultimo Bacio.

Idag ska jag jobba. Det var ett tag sedan, så lite skoj ska det nog bli. Det är bara det att min energi har försämrats lite (läs: massor!) och jag blir trött av att ens lyfta lillfingret... Fast inte så farligt. Jag får ju energi av att jobba också. På ett sätt. Lite konstigt jag vet, jag vet. På ett sätt blir man piggare och på ett annat sätt tröttare. Hm..hm..

Nog om det, jag ville egentligen mest bara berätta att jag såg en bra film häromdagen. I onsdags, filmen heter L'Ultimo Bacio. Den var italiensk och hade jättevackra skådespelare i den. Den handlar om förhållanden, om ångesten man har över att bli vuxen, på riktigt, och ta mer ansvar och hur man tar sig igenom det på olika sätt. Det var en fin och underhållande film. Värd att se, people.

En amerikansk version har också gjorts med Zach Braff i huvudrollen. Den heter The Last kiss. Det vore roligt att jämföra filmerna. Men jag har nog redan bestämt mig för att den italienska filmen är bättre ;)

Puss.


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0