Imorgon. Oh Gosh.



Grym brud. Grym grym grym. borde bli blondie...hihihi.
Vill inte jobba på lördag. vill hellre gå på kräftskiva. Eller egentligen vill jag göra båda men sista båten går ju 15.33 eller ngt. buuhu. Hoppas jag får nåt pass i september. för då skulle ja ju få lite lön i okt, vilket vore nice. *håll tummarna* Eller kanske ännu bättre; Att jag får jobb. =)

men men över till roligare saker:
Jag har varit galen och köpt en leopardklänning. Använder aldrig dresses.....men grym var den. Jag ska se Dark knight tonight ;) Och...

....

imorrn ska jag... herregud... TATUERA MIG!
Oh-my-god- Helt galet...

men tack så underbart.

Good luck 2 me;)

x x x x x x x x J u l i e t

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0