Drinkidrinkar

Mööh, Jag är still utmattande trött trots att jag snarkade gött och åt frulle och kaffe för ca 1,5h. Konstigt, konstigt...Kommer nog inte vara lika trött på jobbet sen vilket är bra. Lite tråkigt kan tyckas men still okey. Ja, lite bullshit har ju inte skadat. Det jag egentligen ville få sagt var min chockerande tanke jag får till sisådär 1 gång i timmen:



Jag fyller år typ jättesnart.
Chockad min....
20 år.
Sjukt chockad min...
eeeh...


Förhoppningsvis blir det inte så katastrofalt. Mest bra. Så nu håller vi tummisarna för det istället, för faktiskt det gick bra med Word igår ;) Någons tummar funkar toppen.

Shit asså. Fylla år. Onsdag...
Om någon är ledig (sjukt många jobbar...) på dagen så kan den
och jag gå o picknicka i parken med Strawberry Coladas =D
Låter inte det mys..? Blink, blink*
Sedan på kvällen så tycker jag de flesta ska ut och minimera min mini-ålderskris.
Vid kl16 ska jag visst göra något hemlighetsfullt i ca 2h.
Freaky.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0