Dingo

Alltså ibland är man allt bra tokig.
Man tänker, tänker och tänker...tills man blir helt snurrig i huvudet.
Inte konstigt att man är galet trött för jämnan.
Tänka mindre, agera mer. Vi får väl se om jag får till det.
Det sägs ju att man inte kan lära gamla hundar sitta...
...19 år. Och gammal. Haha.

Det är nog bäst att jag börjar se annorlunda på det, med tanke på att jag bara kommre bli äldre, äldre och äldre. Massvis av ålderkriser att ta sig igenom, inte sant? Tills jag dör.

poff.
No more Jules.
Oj, vad det lät trevligt. Optimist for life typ.
Jag måste se till att trivas tills dess =)
Inte förlita min lycka på andra. Nopp.
Människor kommer och går men jag består!
Jag ska försöka våga mer. Ja. Eeeeh....

Mina nyårslöften kommer oerhört många, med tanke på att jag är en liten fegis.
Förlåt, jag menar var ;D Såklart.

Föresten, min humor är torr och go som vanligt och den här Tshirten får mig att storle... Och det skämtet i Seinfield är inte ens såå roligt. Men ändå. Jag leeer. Det måste vara sättet som Elaine säger det. Hihi. Hm..julklapp..

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0