Upp och ner. Ut och in. Bak och fram.

(Haha skulle fota sminkningen. Haha. Why so serious?
Från mars möjligen. Fortfarande lika blek iofs;P)


Haha. Jag är komisk för jag har sjuka humörsvängningar. Ena stunden glad och lugn, andra stunden deppig och trött till att tänka att allt löser sig och sedan dra slutsatsen att jag orkar ingenting. How do I manage? Jag minns min hatkärlek till våren igen. Vet inte riktigt hur man skall få grepp om sig själv och kroppens eventuella hormoner. Bah. Frågan är asså, om karlar har humörsvängningar...De borde berätta mer om det då i alla fall. Oh, Det blev restaurang igår ialla fall. Det var fint. Och mumsigt. Hoppas lättnaden flyter in när jag väl får skriva på kontrakt. Ska stalka imorgon. Mohaha. SchizoJules signar ut ;) Pusss - Trött.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0