Jules klassiska hets.

Fint <3

 

Jag känner att jag har så mycket att göra att jag sitter här handlingsförlamad. Jag blir alltid det när mina måsten inte liksom når upp till mina krav p.g.a. mina begär att njuta. Det låter väl bra va?

 

Så just nu - Fettigt hår ögonen i kors, i ett rum med saker överallt, drömmer marddömmar, har beslutsångest och obviously - gnäller. Hahaha. Det roliga var. Att jag var glad idag. Sen kom jag hem... Hahaha. Hahaha.  Oh my, Oh my. Ingenting blir någonsin gjort alltid ;) (Ja, jag ska lugna mig strax. snart. nu. typ. Zzzz).

 

Hehe. Lite bloggventilation här alltså. Hehe.
Känslan lättar då asså. Aaah. Pust.


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0