Substitute for Love

(?)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej finaste Julia! Åh, har du flyttat nu? Wiiie. Jag VILL SE!! Hur känns det?



Turkiet är snällt mot mig! :) Varmt o skönt, igår en heldag på stranden och så taco till middag, min snälla mor tog med tacokryddor hit när hon var här för två veckor sen hihi. Man kan ju inte bara äta oliver, white cheese & vattenmelon.. :) Hihi.

Vännerna är trevliga, teamet blir bättre o bättre & snart ska några flytta så jag får en dubbelsäng för mig själv :D Nice. Men hur mkt sällskap jag får där får vi se, som du vet är kärleken inte alltid enkel.



Jag kanske kommer hem en vecka i Augusti! :) <3

2010-06-09 @ 11:08:26
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0