JULIA VILL HA:

Denna fantastiska kavaj, mjaau!!! I alla fall en liknande.

Coola, färgglada outfits att bära dag in och dag ut.

Något mjukt att pilla på. Med alldeles jättelen päls och en tussig nos=)

T.ex. ett par söta uttrar som kramas och knäcker musslor mot stenar m.m.

Coola spöklika stearinljus att ha...
...i ett alldeles eget hem!!! <3

Och i det hemmet, mitt hem, där får denne karl gärna befinna sig. Ligga och bara se sjukt snygg ut. Ja, på min säng. Alternativ två - En allmän snygg karl på min säng. Han behöver med andra ord inte vara världskänd. Det räcker med att han gillar mig och kaffe. =)



Nu; Dags för regeringstext och leka smart.
Sedan; Kaffe med finlojjan (aka Emelie).

Kommentarer
Postat av: elin

auhw. jag vill också ha en het karl i min säng, hihi. deeeet är ju lite struligt när man vet vad man vill ha men inte riktigt.. kan. lets dream about our famous guys instead, fikus <3

2010-04-14 @ 23:01:40
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0