Hemliga Tankar (Haha).

Åh, jag  känner mig himla nervös med det här att få ett eget hem och inredningen. Fast ni vet när det pirrar på ett bra sätt. När det kittlas snarare än sticker i magen. Jag vill ju gärna få en riktig hemtrevlig känsla. Ett coolt hem. Och jag gillar ju så mycket tokiga saker. Som kanske en discokula, en randig soffa eller färgstarka kuddar.

Men det skall ju vara en organiserad galenskap. Inte alldeles jätteplottrigt och rörigt. Som jag har nu. Haha...Hm. Åh så svårt. Tänker att det kan ju vara fräscht med vita väggar men egentligen gillar jag inte det. Alice i underlandet-tema kanske. Haha. Något jag inte uppskattar ialla fall är skandinaviskt inredning, minimalistiskt eller lantigt.  Uuuh. Urkaburka.

Åh, Ett Juliaaktigt hem som får folk och bara aaaha. Och att jag har en story bakom en del grejer.
Det är fint det också. Hm. Intressant. Och speglar och ljus. Det är himla fint. Åh. Fortsättning följer...

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0