I huvud på fröken Julia

Ja, jag är allt lite söt ibland. För i mitt huvud är jag aldrig hemma. Jag drömmer, reser och dansar. Och utåt sett ser ni bara hur jag ler. En vanligt litet leende. Men bakom det finns det så mycket mer. Ett helt annat liv. Fyllt med party, glitter, solnedgångar, smilgropar, gudomliga maträtter, konserter, palmer och duntäcken. Ja, Beror alldeles på vart jag far i tankarna. I am, in deed, a citizen of the world=)

(Åtminstone i tankarna...)


Alla bilderna är lånade från den oerhört talangfulla och inspirerande damen Sandra.


Kommentarer
Postat av: vea

INTE BARA I TANKARNA LÄNGRE!!!!



FUCKING REALITY <3



PUSSSSS

2009-10-05 @ 21:08:51
Postat av: Owner of the blog

Ja!



weeeii - Paris

weeeii - Depeche Mode

weeeii - VI!!!



<3

2009-10-06 @ 14:19:59
URL: http://julesandcoffee.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0