VåR

Åh vilken härlig dag jag har haft idag! Ååååååååååh =)
Dagen har ju varit alldeles solig, varm och helt enkel finfin. Jag och min kära Fia åt på Jensens, tittade på band som spelade på torget och upptäckte sedan en marknad lite högre upp. Jag älskar marknader =D

Denna var fylld med inspiration fr Europas olika hörn. Grekiska oliver, franska crepes, spansk paella och engelskt godis. LYCKA!!! jag ääälskar marknader (Värt att nämna fler än en gång..) Snart ska jag dessutom dricka öl med syrran på någon uteservering. Sweet. 

Lyckad Första Maj =D


Miami Dreams =)

Kommentarer
Postat av: vea

åh va mysigt :)

2009-05-02 @ 13:31:49
Postat av: Julia

Jaaa, perfekt avslutning på valborgen ju höhö. =)

hur hade du de på valborg/1 maj ???



PuSS

2009-05-03 @ 20:13:42
URL: http://julesandcoffee.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0