Met Museum Gala 2009

Åh va roligt här har jag nästan missat en gala med fina kändisar som har fina kreationer. Tur att jag inte gjorde det eftersom jag tycker det är så kul att leka modebloggerska som vet vad hon snackar om, hihi. Jag tycker det var jättemånga som lyckades mycket mycket bra. Många av kändisarna strålade och bar inspirerande klänningar. De få andra som inte lyckades lika bra tänker jag ignorera för denna gång. Bara massa glittrande, glada guldkorn nu! =)


Kul att dessa damer valde att posera med varandra. Tre rätt med andra ord! Liv Tyler är enligt mig en av världens vackraste kvinnor och hon ser fantastisk ut här. Passar mycket bra i blått. Kate Hudson är även hon en skönhet som klär i det mesta. Speciellt i denna guldglittrande klänning som hon matchar smidigt med sin solbränna. Stella McCartneys outfit är lite väl vågad men hon ser ut att bära upp den med stolthet vilket gör att hon kommer undan med det...


Detta var visst Rihannas första offentliga tillställning efter all drama som har cirkulerat runt henne på sistone... Jag tycker därför att det är extra snyggt att hon valde att bära kostym. Hon ser stark, tuff och cool ut. Det känns som om hon medvetet ger ett dolt statement med detta.

Åh! Hurra för Jessica Biel denna gång =)
Jag brukar vanligtvis tycka att hon alltid bär alldeles för enkla klänningar i för trista färger men inget av det stämmer in på henne här. (hon har nog hört mig genom telepati...) Jag tror faktiskt Hon var allra bäst klädd av alla denna gång. Vacker, lysande färg, smickrande figur och urfina detaljer på klänningen. APPLÅDER!

Coola var för sig men ännu coolare ihop!
Kate Moss såg rätt trött och skelögd ut på många bilder men så hittade jag denna, där hon ler fint. Hon lyckades även denna gång. Mest bara för att hon är hon. Hon kan ju liksom ha den där huvudenbonaden och få halva jordklotet att vilja ha en likadan.
Mäktigt.

Oerhört vacker färg. Speciellt tillsammans med hennes mörka, vackra hudton.

Snygga linjer och skärningar i klänningen. Gillar den långa ärmen. Dock snäpet för sexig.
Vilken antagligen beror mest på att hon har öppen mun och handen på låret. Haha.

Claudia är förvånande snygg här då hon vanligtvis verkar vara mycket vackrare i photoshoots än på röda mattan. Klänningen passar verkligen och hon har matchat den bra med sitt halvrufsig blonda kalufs. Åh,  och linjerna på klänningen är ju riktigt snygga...

Jag tror vi få oss en till liten stilikon där borta i Hollywood. Emma Roberts har lyckats rätt bra förr men här är hennes klänningen sjukt cool! Väldigt spännande material och grym färg. Supersnyggt helt enkelt!

Katy Perrys klänning var egentligen inte superimponerade. Rätt simpel om jag ska vara ärlig.
Hade kunnat varit mer elegant i kanske vitt eller svart. Som tur är, är bilden i sig jättevacker. Bilden lyfter upp hela klänningen, skapar mystik och ger oss lite extra känsla av lyx då blixten speglar sig i halsbandet. Älskar bilden!

Slutligen...





(Foton: Style.com och Posh24.se)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0