Britney är Dyrilious

Jag tänkte faktiskt lite att jag skulle kunna ha gått upp tidigt idag.
Försöka klicka till mig en biljett eller två, till Britneys konsert. Det vore ju kul och se henne, stor världsstjärna som hon är. Men min supersköna säng vann duellen mot väckarklockan och sen så visade det sig att biljetter kostar mellan sisådär 700 - 4500 kronor. Haha. Det är ju mer än Madonna ju. Silly Brit. 
 
Så då var det ju tur att jag sussade vidare med andra ord.

Coola Britney i lyxförpackning.
(Stackars alla de små fansen som har längtat som galningar och sedan upptäcker att det är alldeles för dyrt för att se sin stora idol. poor those sweethearts).

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0