Dagens Dagsplan

Update: Klart att skorna inte fanns i stl 37 =( men jag ska lösa det. Pluttisarna ska bli mina!!! ;) Project-getting-pretty-sneakers begins nu. (Svengelska måste ju vara mitt favvospråk..)

Men nu till viktigare saker: JAG ÄR LEDIG! *hoppar högt om jag kunde - hopphopp* Jag kände igår att energi var inte på topp, spec när en stamkund frågade om jag var trött....Hahaha. Och inte är jag mer utvilad eftersom jag väckte mig själv ett antal ggr inatt/imorse i tron om att jag faktiskt ska upp till jobbet.

Så Nu har jag latat mig lite. =) mmm. Löv.
Ska plocka lite i mitt rum (ha! yeah right) duscha. Titta på filmer...
gå på stan. äta våfflor (hoppas det finns på fik) packa.
och le. Minst 10 leende idag.
HÄRLIGA LEDIGA DAG MED SOLSKEN. wiho.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0