Miercoles - Wednesday - Onsdag


Johnny Depp och Kate Moss.



Jag är rastlös och utmattad på samma gång.
Full av energi och tom på livet samtidigt.
Motsägelsefull känns som om det är en stoor del av mitt liv.

Mina alternativ är väl att göra situps, rita eller titta på någon film. Det första alternativt tänker jag ofta att jag ska göra men ack så trist det är. Så det lär ju inte hända än på ett tag. Alternativ nummer två kan vara kul men jag har varken inspiration, tålamod eller talang nog att göra det. Slutligen kan jag ju kolla på film. Vilket jag brukar göra. Det känns inte så spännande. Det känns mer...hm...typiskt.

Johnny Depp och Kate Moss var ju ett tjusigt par.
Det är ju något vi kan konstatera i alla fall.

Ciao for today.

 

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0