Uppdatering 007


Jag och superduperfinfina Katta i somras. En go' brud!

God morgon! =) Idag är det inte en vanlig dag...You know why?

För idag kommer MaddeLove!!! =D Min tjockaste habibi (hon är tunn som ett löv men äter som en oxe) kommer heeem. Vi har nog inte setts sen juli....hm. Men nu så. Kul kul kul.

Så vad har jag hunnit med när jag inte har skrivit ner en massa trams här? Jag har varit i Sthlm. Fr Sönd - Onsd. Jag hann träffade både far, farbror och kära kusinvitamin. Fin paus fr home. Förutom att en kanin kissade på mig...Utöver det så  var det så trevligt att träffa familjemedlemmar man inte ser så ofta.
Jag och Katta hade jättetreevligt =) Satt och drack öl och snackade om allt och inget. Det ska lätt göras om...och om..och om..igen ;)

Nu lyssnar jag på Death Cab For Cutie - Plans.
Bör dra ner en madrass =)


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0