hihi...Making a big deal



Update; En tjej på bdb trodde att det var jag på bilden(ovan) först.
Asså oooh, va gulligt.  Kan ju gissa hur länge jag kommer leva på det?
Föör länge ;) hahaha.

Det var som en sen höstig utekväll i Leicester. Jag var omkring 16 år. Ute med syster, kusiner och vänner.  Pratade och hade det trevligt... Och  så kom vi in på Liv Tyler och jag nämnde väl att hon är topp 5 på vackraste personer ever <3 Och en trevligt, skojig karl tyckte jag var lik henne. Lever på den tanken än idag =D  (Även om jag har förstorat upp "likheten" ggr tusen. Hehe.)

Så vem vet, om nåt år kanske jag sitter och ba; åh, jag minns den där kommentaren....



Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0