London, Monday


På måndagen tog jag Emelie till Harrod's =) Det var mys. Vi tyckte om Vanity Fair-taxin och dörröppnaren, Han såg rätt sur ut innan men på kortet ser han ut som en mysgubbe, eller hur?

Emelie blev förälskad i en väska och jag i glassen på Harrods. Hon blev dock lite nere då den inte fanns i svart och jag försökte muntra upp med dyr glass. Gick sådär. Tills vi såg två typer, en gubbe och hans dam, som hade beställt enorma och superfina glasser. Och de såg alldeles deppiga ut. Då började vi fnittra.

Sen åkte vi in till stan och virrade runt i butiker. Emelie blev lycklig på Primark och fick med sig ca 4 väskor hem istället för 1 dyr! Underbart. Sedan fotade jag visst inte mer denna dagen. Tråkigt. För vi gick till en spansk Tapas-restaurang (herregud, kan jag få nog av dem?) och jag blev kär. Kär i maten, kär i en flamenco-dansande dam med karisma. Och hon hade en cool karl som hette Marco, som spelade gitarr, sjöng och rökte. Han blev jag kär i med. Det var en jättefin kväll.

Sen blev det tisdag. Och Vi åkte ifrån London. Vi hade gott om tid och mös omkring på Liverpool Street och Stansted. Sista bilden fr London var på Diana:

Kommentarer
Postat av: vea

tack för ditt trevliga sällskap igår hun! puss vea

2008-11-15 @ 14:51:54
URL: http://veya.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0