Surmule


Idag är jag sur. Typ sur som i gnisslar-tänderna-och-spänner-käken-medan-jag-himlar-med-ögonen-sur.
Utan en direkt orsak. Hehe. Bra, va?  Borde sluta med det, egentligen...Men väskan är ju fin. Perfekt med fransar, färgglatt bling-bling och mocka. Och nu när jag tittar lite extra så är ju shortsen rätt fina med. Good work, Mischilious.

Men jaja. Jag tänker fortsätta sura utan anledning. Bara för att....det är lättast så. surmule surmule. =P
S u r m u l e.

Internet är dessutom segt.
En sådann dag. 
Och jag skyller på dig, karlar..äh vad sägs om alla. Ja, nu är det allas fel att jag är sur. Endast pyttelite mitt =P
Hehe. Imorgon ska det vara andra bullar. Hopefully.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0