Du vet inte vad du har, men om jag drar får du se vad du inte har kvar.



Måndag. Måndag. Måndag. 22 dagar. Lyssnar på Allvarligt talat. Typ heeela tiden. Läser bok och funderar på vad jag är villig att lägga på en kaffebryggare. Och kanske chansar och köper svinbillig soffa. Bör klippa mig men ser ni, det ser ju långt ut så det är inte konstigt att jag drar ut på det. Allvarligt talat;) Saknar syrran. Vill dricka mer kaffe. Har egentligen inget viktigt att säga så det är lite därför ni får extra bs. Det känns fint att jag är into photoshop igen =) Weeii. Är det så här det ska vara? Jaja. Puss för stunden alltså =)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0