Att ställa upp för varandra

Ja. Nu sitter jag i mitt egna lilla hem!!! =) Och det känns riktigt fint. Saknar dock att förra sängen, som var bredare. Annars har jag lyxat med att chilla på mitt tak m vänner. Känns såå himla häftigt <3 Se hur det blir när jag t.o.m. får möbler i hemmet. Haha. Vidare funderar jag lite på om jag ska byta blogg eller så. Kanske bara ha bilder... Eller bara lägga ner helt. Det är bl.a. därför jag inte har skrivit på ett tag... Endast för att jag har hört att någon läser den som inte behöver. Man skall vara godhjärtad och inte sätta sina närmaste i klistret. Och det känns tråkigt nu, att det ska behöva vara så. Min blogg är av mig, om och mitt liv. Känns synd om mina vänner skulle få skit p.g.a. det. Man skall visa människor respekt. Och vårda tillitsbanden. Annars slits det ut och då spelar det ingen roll om det endast var vänskap eller blod däremellan.


(Hard to explain)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0