Vinterjanuari som tjuvar energi.

Oh, vad jag är trött. Oh, vad jag inte orkar med snöstormen utanför. Oh, vad jag inte orkar köpa ordentliga skor. Trots att jag en aning purken varje gång jag blir blöt om fossingarna. Oh. Suck. Suck. Suck. Dubbelsuck. Gäspar, mår illa, ont i ryggen, yr i huvudet, ömma axlar och ingen aptit. Lilla fina januari. Dags att fara vidare med snön med dig. Låt de stackars svenskarna hinna ploga innan det faller ny snö. Undrar hur jag ska hålla humöret uppe...te? Done that. Movie? Done that. Candy? Done that. Kramar? Inte gjort! Det vill jag se om det hjälper;) En bubbla utan måsten, klockor, snö och kyla och bara vänta ut stormen vore fint. Med fingrarna om varandras, te och filtar. Mmm.

Men jaja, bäst att minnas att snön kommer att försvinna. Om än tillfälligt ;)


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0