Snöstorm

Det positiva med att det är snöstorm ute är att jag faktiskt pluggar på en lördagkväll. Haha. När hände detta sist..? Senast det var en storm av någon slag kanske... Känner mig nästan lite cool (okey, pyttepyttelite nu) för att jag gör något så ovanligt på en lördagskväll. Alltså det är ju sjukmycket snö. Vart ska all snö ta vägen sen? Bara en tidsfråga tills vi ser isbjörnar vandra omkring här på riktigt. Alldeles nöjda över nya Nordpolen. Hehe.

Dessutom nyser jag ju varannan sekund och äger endast trasiga skor så det är också övervägande anledningar till att hänga kvar i hemmets mörka vrå. Men är det inte dags för lite vårglimtar nu? Bara som lite aptitretare. Jag minns knappt hur solens strålar känns mot huden, känslan av solglasögonen på eller hur det var att gå ut utan jacka på. Någon som minns..?


(flickr)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0