Husmanskostig kärlekstisdag

Ååh. Jag är ju jättelätt att göra glad. Konstigt att folk inte har listat ut det, vissa dom bara krånglar och har som mål att få mig att rynka på min lilla orohetsrynka i pannan. Ja, utttryckligen är jag mycket trött på folk som inte är respektfulla, rädda, misstänksamma, bittra, elaka, onda och våldsamma. Nu slutar vi upp med sånt ju. Okey???

Så ialla fall, tillbaka till glädjen. Jag gjorde just falukorv och stuvade makaroner och det lade som en fin klump i magen. Så sällan jag äter husmanskost så jag kände mig som en riktig liten svenne. Och andra fina saker här i världen är vänner. De är fina och finns liksom. Sen finns det även de nya bekantskaperna som bara ler. Och utan att någon av dom tänkte på det, Så bjöd de på en dos extra energi. Himla fint gjort. En omedveten fin handling som Julia medvetet uppskattar.

Men ack, nu ska jag vara speedad p.g.a. sömnbrist och skriva på min skriftliga seminarieuppgift. Eeeh, wiho.
(Psst. Jag var en som en papegoja idag på det muntliga. Haha. Någon som gillar att vara smart och höra sin egen röst. Haha).

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0