G ö t e b o r g <3



1. Vår ankomst under en varm dag och så såg jag dessa hjärtan och blev glad=)
2. Så glad att jag spexar...
3. Princess Emelie sminkar sig.
4. Vår utsikt a lá Liseberg.
5. Me.
6. Fint vid vattnet. Älskar neon.
7. Emelie vid vattnet.
8. Sedan dansade vi till ljudet av Madonna inne på Valand.
9. Jag sätter på mig skorna - redo för The One...
10. Vi ser en aning pillimariska ut.
11. vi peppar för MADONNA!!!
12. Ullevi, Scenen, vi dog.
13. Vi i ponchos pga förfärligt regn men vi var glada ändå. Med skrynkliga fingrar, enorma leenden och ett par tårar längst kinderna (ok, ok jag såg ut som en panda, snorade som ett barn och lät som en trana..) såg vi den största stjärnan ever. Min idol. Jag är så sjukt lyckligt lottad.

Fortfarande tagen av det. Min Madonna =)
(Ja, jag är besatt. Stalker-varning. Vad var hennes address nu igen..? Mohaha).

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0