Alanya Båttrip



Åh. Vad jag hade roligt i Alanya, hörrni. Jag tjatar ju ständigt om hur jag vill åka utomlands och det var sjukt lyxigt att ligga och sola i 35 graders värme i september. Rekommenderas =) Dock blev inte denna trip något som stillade mitt utomlandsbehov utan jag fick snarare en blodad tand. Så ett antal ggr i timmen dyker ordet utomlands! upp i skallen (gärna med en smiley bakom). Vilket känns trevligt och uppmuntrande (och något IQ-befriat...)

Här får ni en liten video jag filmade när vi var ute med Alanyabåten. Imponerade av den så kallade Apan Ali...Puss så länge och så får ni hålla tummarna ordentligt att bilder och videos kommer upp så snart som möjligt.


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0