Sparat på framtiden

Jag har alltså sparat er på information om mitt liv för att kunna ge en bild från the present när jag ler men jag petar så sällan på kameran nuförtiden och det blir så svårt då =/ Känns inte bra. Jag vill fota vackra bilder.
Men. men. jag har något att säga i detta inlägg, ska ni se. Inte bara skvallertrams as usual. Utan....trumvirvel:




Just nu längtar jag till januari, trots hur grått vädret brukar vara
och ångesten som smyger sig på efter nyårsbubblande, ni vet.


För jag kommer inte befinna mig här i svealand hela tiden (Aw, pust..)


Jag kommer flyga mycket billigt till...


...Denna förtjusande stad. Det är vad jag har hört att den är ialla fall =)


Och om jag utgår fr filmer och historier så blir jag nog förälskad under de tre dagarna jag är där.


För vem vet, jag kanske tokigt nog möter på en romantisk fransman med skamliga förslag.



Fast chansen är rätt liten eftersom den stora anledningen till att jag åker dit är denne man och hans musik.
Mm. hjärta på det.


Och med mig, ja då har jag denna fröken =) Vi har varit på konsert förrut och det var helt fantastiskt roligt men det var hela 3 år sedan så nu var det faktiskt dags igen.


Så jag kan inte låta bli att vara alldeles leende. Och längta till januari.
Så då vet ni. Och här har vi en bild när jag ler från länge sen.
Lyllos mig iaf.










(lite bilder tagna av mig, Emelie, Madde och andra kan du klicka på för att få källan och någon har jag glömt).

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0