The world of Dreaming


Igårnatt drömde jag en mardröm har jag för mig. Sömnen var ojämn, hörde tidningsbudet och jag vaknade orolig. Natten tills idag sov jag ojämnt också, hörde tidningsbudet än en gång men drömde en varm och fin dröm. Vilket resulterade i att jag vaknade leende. Tänk vilken skillnad. Att drömmar kan påverka och framkalla olika känslor.

Det var en fin man i drömmen som log och rodnade när han tittade på mig. Gav ifrån sig ett nöjt ljud efter han kysst mig lite prövande och märkte att jag inte ryggade tillbaka. Hans blick gav mig fjärilar i magen som höll i sig tills jag vaknade.

Det gav mig tack och lov mer energi i höstens mörker. Hihi.
Spännande att se vart drömmarnas land för mig någonstans inatt...



(Bilder lånade fr Love exists).

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0