Hihihalloween



Hihi. Lite roande pics fr Halloween. Jag var/är mkt nöjd med min Jokerimitation. Även om jag prövade på att vara ett monster av ngt slag på slutet. Det känns alltid lite uppmuntrande (lugnande?) att titta på bilder sådär under hösten. Speciellt fr de bilder som inkl. palmer, värme och sol;) Det är så himla mörkt nu. Jag blir alldeles koko i huvudet och seg. Trots det faktor att jag inte jobbat särskilt mkt. Plz, ngn bli sjuk. Höhö. Så jag kan köpa juleklapps också.

Annars besökte Katta mig igår tills idag. Och det var alldeles underbart och perfekt i novembermånaden.
Nu ska jag varva ner med te, heroes och lite läsande. Besos.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0