Elin de Mar

Eftersom jag är förkyld och nerkrävd i min säng så har jag tittat i gamla fotomappar. Såhär såg jag ut för ca två år sedan, tror jag det var. Blondie med en lite brunaktig lugg och en färsking på krogen ;)

 

Och här nedanför är en bild på två blondies =) Elin och jag.
Jag är ju superpirrig för hennes skull, Hon ska nämligen till Lloret de Mar (Ja, en smula avundsjuk är jag också, ok). Hon ska gå en reseledarutbildning med en massa härliga människor, i en fantastisk miljö och bli en och annan erfarenheter rikare.

 

Här kommer några inspirerande bilder tillägnade Elin som jag tog när jag varit i både Barcelona och Lloret:

Jag, utanför vårt hotell i Lloret. Vem vet, det kanske du kommer gå förbi någongång? ;)

 

Surf =) Helt okey uteställe. Det som gav det ett par plus var de 20-tal olika shots de hade för endast 1 euro styck =) Annars tyckte vi om både Tropics och Mobys (som var dörr i dörr).


Den här snyggingen sitter uppe på Hard Rock Café i Barcelona city. Jag gick mest runt och gapade där inne och ville fota alla bilder, autografer, gitarrer och outfits som satt uppe på väggarna ;)


Och slutligen, en av mina favoritbilder från denna resa, Barcelona by night!
Hoppas resan blir fantastisk, något du sent glömmer och bara början på din karriär som reseledare ;)
Love you, så ses vi på ditt lilla party imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

VAD DU ÄR SÖÖÖÖÖT! Min underbara lilla joooker.

Vi ses imorgn, tagga tagga! Underbar kväll <3



Jag ska uppdatera dig i många långa timmar efter mitt äventyr! :D

2009-11-05 @ 23:46:15
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Jules

Vad vi hade det roligt på din finfinafestfest Eliin =)



Och supermys med fikan. Jaaaa....update me med massa nya minnen, bilder och roliga historier m.m. <3



<<puss på dig>>

ps. Linus var mycket trevlig person. Good work.

2009-11-08 @ 18:30:17

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0